رییس مرکز ملی فضایی منصوب شد Reviewed by Momizat on . طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس مرکز ملی فضایی منصوب شد. به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جهانگیر جدی طی حکمی از س طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس مرکز ملی فضایی منصوب شد. به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جهانگیر جدی طی حکمی از س Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اخبار نجوم » رییس مرکز ملی فضایی منصوب شد

رییس مرکز ملی فضایی منصوب شد

982127891425887511941_Untitled

طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس مرکز ملی فضایی منصوب شد.

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جهانگیر جدی طی حکمی از سوی دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به عنوان «رئیس مرکز ملی فضایی» منصوب شد.

در این متن این حکم آمده است: «با عنایت به حکم شماره ۱۰۴۶۳۸ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل مرکز ملی فضایی و نظر به مراتب تعهد، توانمندی‌ها و سوابق جنابعالی، ‌به موجب این حکم به سمت «رییس مرکز ملی فضایی» منصوب می‌گردید. شایسته است در راه‌اندازی مرکز ملی فضایی با هدف هماهنگی،‌ سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مربوط در مراکز علمی و تحقیقاتی و با رعایت قوانین و مقررات اهتمام لازم صورت پذیرد.

توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در پرتو منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید نسبت به انجام مأموریت‌های محوله کوشا باشید.»

در خبر کوتاهی که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره این انتصاب منتشر کرده، هیچ اشاره ای به سوابق و رزومه علمی و کاری رئیس مرکزی که مسؤولیت سنگین سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر فعالیتهای فضایی کشور را عهده دار شده، نشده ولی بر اساس اطلاعات محدود موجود در اینترنت، معاونت پژوهش و نوآوری سازمان صنایع هوافضا و عضویت در ستاد توسعه هوافضا در کارنامه کاری جدی دیده می‌شود.

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا