با ۴ اکتشاف عجیب و ترسناک ناسا آشنا شوید Reviewed by Momizat on . در این مطلب برای شما دوستان و همراهان و علاقمندان به علم نجوم چند تا از کشفیات عجیب و ترسناک ناسا را معرفی خواهیم کرد. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید. گر در این مطلب برای شما دوستان و همراهان و علاقمندان به علم نجوم چند تا از کشفیات عجیب و ترسناک ناسا را معرفی خواهیم کرد. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید. گر Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اجرام آسمانی » با ۴ اکتشاف عجیب و ترسناک ناسا آشنا شوید

با ۴ اکتشاف عجیب و ترسناک ناسا آشنا شوید

در این مطلب برای شما دوستان و همراهان و علاقمندان به علم نجوم چند تا از کشفیات عجیب و ترسناک ناسا را معرفی خواهیم کرد. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

گرگ و میش!

اقیانوسی از لاوای بی پایان را تصور کنید؛ کل سطح سیاره ۵۵ Cancri e اینگونه است. گول آسمان براقش را هم نخورید؛ این ابرها توسط ذرات معلق سیلیکات پر شده‌اند که تنفس آن برای انسان به شدت خطرناک است. یک طرف این سیاره هم در تاریکی ابدی فرو رفته و طرف دیگرش هم در حال سوختن است. اما غم و اندوه جایی است که این دو به هم می‌رسند؛ محدوده گرگ و میش.گرگ و میش

غول هولناک!

این ستاره بزرگ در حال بلعیدن سیاره نزدیک خودش است تا پس از جذب آن، به بزرگترین غولی تبدیل شود که تاکنون دیده‌اید. اما جاذبه بسیار زیاد باعث شده است تا سیاره گازی نزدیکش شبیه یک تخم مرغ شده و به آرامی تبدیل به سیاره‌ای بزرگ شود. این سیاره تقریبا به زودی (۱۰ میلیون سال‌) کاملا به ستاره بزرگش می‌پیوندد و اگر از آن دسته از افرادی هستید که عاشق تماشای پایان دنیا هستند، این سیاره برای شما ساخته شده است.

غول ترسناک

خانه ی فرانک اشتاین!

صاعقه‌هایی که از میان آسمان نپتون-شکل این سیاره به چشم می‌خورد، همگان را یاد هیولای فرانک اشتاین می‌اندازد؛ درست مانند غولی که آقای فرانگن اشتاین با صاعقه درست کرد. این سیاره که از طریق آزمایشات شکست خورده انسان‌ها درست شده بود، اکنون خانه‌ای برای دیگر هیولاهاست؛ کشف شدن آن هم جالب است؛ آب و صاعقه. این صاعقه‌ها خیلی بیش‌تر و خطرناک‌تر از صاعقه‌هایی است که در زمین شاهد هستیم.

سیاره عجیب

سیاره ای مطلقا تاریک!

از تاریکی خوشتان می‌آید، به سیاره TrE-2b خوش آمدید. این سیاره تاریک‌ترین سیاره‌ای است که ناسا تاکنون کشف کرده است. دلیلش هم این است که هیچ نوری را بازتاب نمی‌کند و حتی از ذغال هم سیاه‌تر است. اگر قصد پرواز به این سیاره را دارید، خود را برای پرواز در تاریکی مطلق آماده کنید. دانشمندان می‌گویند ممکن است نور قرمزی از اتمسفر آن به چشم برسد زیرا همواره در حال سوختن و به داغی لاواست.

تاریکی مطلق

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 136
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • دیدگاه (1)

    ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا