سازمان فضایی روسیه در سال ۲۰۳۱ فضانورد به ماه اعزام می‌کند Reviewed by Momizat on . سازمان فضایی روسیه قصد دارد در سال 2031 و 2032 طی دو ماموریت فضانورد به ماه اعزام کند. فضانوردان روسی که به ماه سفر خواهند کرد در کنار فعالیت‌های عادی خود وظیفه سازمان فضایی روسیه قصد دارد در سال 2031 و 2032 طی دو ماموریت فضانورد به ماه اعزام کند. فضانوردان روسی که به ماه سفر خواهند کرد در کنار فعالیت‌های عادی خود وظیفه Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اخبار نجوم » سازمان فضایی روسیه در سال ۲۰۳۱ فضانورد به ماه اعزام می‌کند

سازمان فضایی روسیه در سال ۲۰۳۱ فضانورد به ماه اعزام می‌کند

سازمان فضایی روسیه در سال 2031 فضانورد به ماه اعزام می‌کند

سازمان فضایی روسیه قصد دارد در سال ۲۰۳۱ و ۲۰۳۲ طی دو ماموریت فضانورد به ماه اعزام کند. فضانوردان روسی که به ماه سفر خواهند کرد در کنار فعالیت‌های عادی خود وظیفه دارند دستورهای آکادمی علوم روسیه را نیز انجام دهند.

در سال ۱۹۶۹ برای نخستین بار نیل آرمسترانگ در ماموریت آپولو ۱۱ روی ماه فرود آمد که به واسطه آن سال‌ها آمریکا این رویداد را مظهری از برتری قدرت خود نسبت به روسیه می‌دانست، اما حالا کشور روسیه قصد دارد در سال ۲۰۳۱ برای نخستین بار در تاریخ فضانوردی خود، فضانورد به ماه اعزام کند. فضانوردان روسی که به ماه سفر خواهند کرد در کنار فعالیت‌های خود وظیفه دارند دستورهای آکادمی علوم روسیه را نیز انجام دهند.

 

برنامه فضایی اعزام فضانورد به ماه

روسیه علاوه بر این‌که در سال ۲۰۳۱ فضانورد به ماه می‌فرستد، قصد دارد در سال ۲۰۳۲ نیز به همراه یک ماه‌پیما گروه دیگری از فضانوردان را به ماه بفرستد تا بتوانند این ماه پیمای روسی را روی سطح ماه آزمایش کنند. بر اساس اعلام سازمان فضایی روسیه، فضانوردان با استفاده از این ماه پیما می‌توانند مسافت‌های زیادی را بر سطح ماه بپیمایند و به راحتی سطح آن را بررسی کنند. همچنین روسیه قصد دارد در سال ۲۰۳۴ یک مقر پیشرفته را در ماه بسازد که در سال ۲۰۳۵ به بهره‌برداری می‌رسد. اخیرا ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از تکمیل شدن فضاپیمای Federatsiya خبر داد که در کنار آن مراحل ساخت موشکی مخصوص برای اعزام فضانورد به ماه نیز به زودی شروع می‌شود.

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا