یک فضانورد زن اولین مسافر مریخ خواهد بود Reviewed by Momizat on . مدیر جدید ناسا اعلام کرد اولین مسافر مریخ یک فضانورد زن خواهد بود. وی افزود فضانوردان زن در برنامه‌های آینده سازمان ناسا پیشرو خواهند بود و در 29 مارس شاهد پیاد مدیر جدید ناسا اعلام کرد اولین مسافر مریخ یک فضانورد زن خواهد بود. وی افزود فضانوردان زن در برنامه‌های آینده سازمان ناسا پیشرو خواهند بود و در 29 مارس شاهد پیاد Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اخبار نجوم » یک فضانورد زن اولین مسافر مریخ خواهد بود

یک فضانورد زن اولین مسافر مریخ خواهد بود

یک فضانورد زن اولین مسافر مریخ خواهد بود

مدیر جدید ناسا اعلام کرد اولین مسافر مریخ یک فضانورد زن خواهد بود. وی افزود فضانوردان زن در برنامه‌های آینده سازمان ناسا پیشرو خواهند بود و در ۲۹ مارس شاهد پیاده‌روی زنانه در خارج از ایستگاه فضایی خواهیم بود.

یکی از اهداف اصلی ناسا پس از ارسال انسان به ماه، ارسال فضانورد به مریخ بوده است که محدودیت‌های فنی و مالی جزو مشکلات اصلی ناسا محسوب می‌شود، اما گویا ناسا برای فرستادن فضانورد به مریخ مصمم است و در این راستا برنامه‌ریزی‌های متعددی را انجام داده است؛ برای مثال این سازمان فضایی قصد دارد ابتدا انسان را در ماه مستقر کند و پس از کسب تجربه‌های لازم رویای سفر به مریخ را محقق سازد.

اولین مسافر مریخ یک زن است!

جیم بریدنستاین مدیر ناسا در مصاحبه‌ای عنوان کرد به احتمال زیاد اولین مسافر مریخ یک فضانورد زن خواهد بود. وی از هویت این فضانورد اطلاعاتی را منتشر نکرد، اما گفت فضانوردان زن در برنامه‌های آینده سازمان ناسا پیشرو خواهند بود. وی همچنین احتمال ارسال فضانورد زن به کره ماه را نیز تایید کرد. گفتنی است در ۲۹ مارس ۲۰۱۹ دو فضانورد زن برای نخستین بار پیاده‌روی زنانه را در خارج از ایستگاه فضایی انجام خواهند داد.

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا