عکس یادگاری ۹ نفره ی فضانوردان +تصویر و جزئیات Reviewed by Momizat on . چند روز پیش، ۹ فضانورد ساکن ایستگاه فضایی بین المللی در گوشه ای از این آزمایشگاه گَردان جمع شدند تا عکسی دوست داشتنی را ثبت کردند. ایستگاه فضایی بین المللی در ح چند روز پیش، ۹ فضانورد ساکن ایستگاه فضایی بین المللی در گوشه ای از این آزمایشگاه گَردان جمع شدند تا عکسی دوست داشتنی را ثبت کردند. ایستگاه فضایی بین المللی در ح Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اخبار نجوم » عکس یادگاری ۹ نفره ی فضانوردان +تصویر و جزئیات

عکس یادگاری ۹ نفره ی فضانوردان +تصویر و جزئیات

عکس 9 نفری فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی!

چند روز پیش، ۹ فضانورد ساکن ایستگاه فضایی بین المللی در گوشه ای از این آزمایشگاه گَردان جمع شدند تا عکسی دوست داشتنی را ثبت کردند.

عکس 9 نفری فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی!

ایستگاه فضایی بین المللی در حالت عادی میزبان گروهی شش نفره از فضانوردان است اما این هفته پر ازدحام تر از هر زمان دیگری شده که علت نیز تغییر تیم مدیریتی حاضر در آن است. الکسی اوچنین فضانورد روسی و فرمانده کنونی ایستگاه روز گذشته این پست را به لوکا پارمیتانو واگذار کرد.

در ردیف پایینی این تصویر، اوچنین در گوشه سمت چپ مشاهده می شود و بعد از او پارمیتانو (که به صورت وارونه در هوا شناور است)، هاگ، المنصوری، میر و اسکریپوچیکا قرار دارند. در ردیف بالایی نیز کریستینا کاچ، اندرو مورگان هوور به همراه الکساندر اسکورتسو روس دیده می شوند.

تی شرت سبز رنگی که تمام این افراد بر تن دارند به گروه فضایی مشترکشان موسوم به Kryk Chayky یا فریاد مرغ دریایی است.

پارمیتانو، هاگ و اوچنین در هفته ای که گذشت تولدشان را جشن گرفتند و کاچ نیز دویستمین روز حضورش در این ایستگاه را پشت سر گذاشت. در فوریه ۲۰۲۰ که او عازم زمین می شود رکورد طولانی ترین حضور یک زن در ایستگاه فضایی بین المللی را به نام خود جاودان خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این بیشترین تعداد افراد حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی از زمان راه اندازی اش نیست و قبل تر نیز در ماموریت های تحویل آذوقه و تغییر مدیریت، تعداد افراد به ۱۳ نفر هم رسیده است.

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 136
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا