بزرگترین پروژه علمی ناسا! Reviewed by Momizat on . مهندسان و متخصصان با پوشیدن لباس های استریل شده و ایمنی کامل برای جلوگیری از هر خطری، در داخل اتاقک آماده سازی جیمزوب ایستاده اند و مشغول آزمایشات گوناگون بر رو مهندسان و متخصصان با پوشیدن لباس های استریل شده و ایمنی کامل برای جلوگیری از هر خطری، در داخل اتاقک آماده سازی جیمزوب ایستاده اند و مشغول آزمایشات گوناگون بر رو Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اخبار نجوم » بزرگترین پروژه علمی ناسا!

بزرگترین پروژه علمی ناسا!

مهندسان و متخصصان با پوشیدن لباس های استریل شده و ایمنی کامل برای جلوگیری از هر خطری، در داخل اتاقک آماده سازی جیمزوب ایستاده اند و مشغول آزمایشات گوناگون بر روی تلسکوپ هستند.

پس از آماده سازی کامل جیمزوب و پرتاب به فضا، ما امکان مشاهده دورترین نقاط کیهان که با تلسکوپ فضایی هابل قادر به دیدنش نبودیم را خواهیم داشت. پیش از اینکه تلسکوپ به مقصدش در فاصله ۱٫۶ ملیون کیلومتری زمین برسد، باید تحت آزمایشاتی دقیق قرار بگیرد تا ایمنی، استحکام و آمادگی آن برای محیط خشن فضا آزموده شود.jwst_engineers_in_jsc_chamber_a-1024x590-599x275

 

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، تصویری زیبا و بی نظیر از اتافک غول پیکر خلاء حرارتی ناسا در مرکز فضایی جانسون در هوستون است که توسط کریس گان عکاس حرفه ای ناسا کرفته شده است.

به گفته وی، این تصویر همه چیز در مورد علم فضا را نمایش می دهد. این محفظه خلاء حرارتی که پیش از این برای سفرهای فضایی سرنشین دار به کار می رفت. اکنون پر از مهندسان و متخصصانی است که بر روی یکی از بزرگترین پروژه های ناسا مشغول به کار هستند: پروژه تلسکوپ فضایی جیمز وب .

مهندسان و متخصصان با پوشیدن لباس های استریل شده و ایمنی کامل برای جلوگیری از هر خطری، در داخل اتاقک آماده سازی جیمزوب ایستاده اند و مشغول آزمایشات گوناگون بر روی تلسکوپ هستند.

پس از آماده سازی کامل جیمزوب و پرتاب به فضا، ما امکان مشاهده دورترین نقاط کیهان که با تلسکوپ فضایی هابل قادر به دیدنش نبودیم را خواهیم داشت. پیش از اینکه تلسکوپ به مقصدش در فاصله ۱٫۶ ملیون کیلومتری زمین برسد، باید تحت آزمایشاتی دقیق قرار بگیرد تا ایمنی، استحکام و آمادگی آن برای محیط خشن فضا آزموده شود.

jwst_rendering5

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا