ستاره شناسی روز و تاریخ تولد Reviewed by Momizat on . در زمان باستان، ستاره‌شناسی به عنوان یکی از علوم مهم شناخته می‌شد و اعتقاد بر این بود که ستارگان و سیارات تاثیر زیادی بر زندگی و رفتار انسان‌ها دارند. در این را در زمان باستان، ستاره‌شناسی به عنوان یکی از علوم مهم شناخته می‌شد و اعتقاد بر این بود که ستارگان و سیارات تاثیر زیادی بر زندگی و رفتار انسان‌ها دارند. در این را Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » مقاله ها » ستاره شناسی روز و تاریخ تولد

ستاره شناسی روز و تاریخ تولد

در زمان باستان، ستاره‌شناسی به عنوان یکی از علوم مهم شناخته می‌شد و اعتقاد بر این بود که ستارگان و سیارات تاثیر زیادی بر زندگی و رفتار انسان‌ها دارند. در این راستا، افرادی به نام طالع‌بین‌ها وجود داشتند که با استفاده از دانش خود در زمینه ستاره‌شناسی، قادر به پیش‌بینی وقایع آینده و تحلیل شخصیت فرد بودند.

در بعضی از فرهنگ‌ها، مانند فرهنگ بابلی، طالع بینی به عنوان یکی از علوم مهم شناخته می‌شد و اعتقاد بر این بود که هر فرد با توجه به تاریخ تولد خود، یک طالع خاص دارد که می‌تواند شخصیت و ویژگی‌های او را پیش‌بینی کند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی، این باورها به سرعت منسوخ شدند و امروزه تقریبا هیچ کس به طالع بینی به عنوان یک روش علمی پیش‌بینی و تحلیل شخصیت اعتقاد ندارد.

طالع بینی به معنای پیش‌بینی وقایع آینده یا شخصیت فرد بر اساس نیروهای ماورایی، مثل ستاره‌شناسی، است. طالع بینی بر اساس تاریخ تولد نیز به معنای پیش‌بینی شخصیت و ویژگی‌های فرد بر اساس تاریخ تولد و ستارگان حاضر در آن زمان است. اما این باور خودساخته است و علمی نیست و نباید به عنوان یک روش پیش‌بینی و تحلیل شخصیت استفاده شود.

متاسفانه، طالع بینی تاریخ تولد بر اساس ستاره شناسی یک موضوعی است که به عنوان یک باور خودساخته و علمی نیست. این باور خودساخته بر این اساس است که هر فرد با توجه به تاریخ تولد و ستارگان حاضر در آن زمان، یک شخصیت خاص و ویژگی های خاص دارد. اما در واقعیت، هیچ دلیل علمی وجود ندارد که نشان دهد که ستارگان و تاریخ تولد با شخصیت و ویژگی های فرد مرتبط باشند. به علاوه، بسیاری از باورهای مرتبط با طالع بینی تاریخ تولد بر اساس ستاره شناسی، مانند تعیین شغل، رابطه و زندگی عاطفی فرد، نیز به صورت خودساخته و بدون هیچ گونه پایه علمی است. بنابراین، بهتر است از این نوع باورها و طالع بینی های خودساخته خودداری کرد و به جای آن، به تحلیل و بررسی علمی موضوعات مرتبط با ستاره شناسی و فضاپیمایی بپردازیم.

اما از جنبه فان که به این موضوع نگاه کنیم، یک طالع بین و ستاره شناسی بر اساس روز و ماه تولد و به طور کلی تاریخ تولد، خالی از لطف نیست. بنابراین با ما همراه باشید تا یک فال و طالع بینی جالب و سرگرم کننده را به شما ارائه دهیم.

طالع بینی متولدین ماه های مختلف

خردادی ها به سمت افرادی فرهیخته جذب میشوند ؛ متولدین خردادماه از راه های عجیب و پیش‌بینی نشده، به دنبال ارضای خواسته‌های خود و دستیابی به محبت هستند. آنها از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت به وجد می‌آیند.
آنها از گفت ‌و گوهای طولانی شب هنگام لذت میبرند .
تنها راه حفظ ارتباط با خرداد ماهی ها عدم محروم کردن آنها از آزادی طبیعی شان در رابطه است.
همیشه چیزهای تازه و جدیدی برایشان فراهم آورید تا دچار یکنواختی در یک ارتباط نشوند، در غیر این صورت به محض کسل شدن از طرف مقابلشان دل زده میشوند و بیدرنگ، آن ارتباط را قطع میکنند.

متولد : کودک طبیعت
سمبل : دوقلوها
شعار : من فکر میکنم
ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)
عنصر وجود : هوا
شخصیت : راوی
فلز وجود : جیوه
سنگ خوش یمن : زمرد کبود
رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی
عدد خوش یمن : ۵
گل محبوب : کاملیا
روز مبارک : چهارشنبه

عاشق پیاده روی و پیک نیک هستند ؛ متولدین آذر ماه برای ارضای خواسته‌های خود، به دنبال یادآوری ‌های مداوم هستند.
به آنها آزادی کامل دهید و هرگز مانع پیشرفت و موفقیت‌شان نشوید.
عاشقه پیاده‌روی ‌های طولانی در کنار ساحل و مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی می باشند؛
از افراد سرزنده، پرتحرک، شاد و پرشور خوششان می‌آید.
آنها از سربه سر گذاشتن با دیگران لذت میبرند و اهل لطیفه‌گویی و مزاح هستند.
هرگز اشتباهات و خطاهایشان را به خودشان گوشزد نکنید وگرنه به شدت آزرده خاطر و دلخور میشوند.
آنها از فضاهای کوچک، محدود و سربسته بدشان می‌آید ؛ هرگز آنها را با عجله و شتاب زده وادار به انجام کاری نکنید، آنها برای انجام هر کاری به زمان نیاز دارند و بایستی با آرامش خاطر کامل هر کاری را صورت دهند.

متولد : با آرمان کسب اطلاعات
سمبل : اسب با سیمای انسان
شعار : من میبینم
ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)
عنصر وجود : آتش
شخصیت : راوی
فلز وجود : قلع
سنگ خوش یمن : فیروزه
رنگ محبوب : ارغوانی
عدد خوش یمن :۳
گل محبوب : میخک
روز مبارک : پنج شنبه

از فیلم های اکشن متنفرند و از تماشای تئاتر و موزها لذت میبرند ؛ متولدین اسفند ماه برای ارضای خواسته‌های خود، به وفور تغییر عقیده میدهند و از این شاخه به آن شاخه میپرند و گاهی اوقات رفیق نیمه راه شما میشوند.
آنها از تماشای فیلم‌های سوزناک و رمانتیک به وجد می‌آیند.
آنها هرگز از یافتن نیمه گمشده خود ناامید نمیشوند و تا او را نیابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر نمیدارند.
همیشه با آنها احساسی و عاطفی برخورد کنید و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنید.
آنها علاقه چندانی به حل و فصل مسایل مالی ندارند و ترجیح میدهند که این طور مسایل را به شریک زندگی‌شان بسپارند و خود از آن دور بمانند.
یک تابلوی زیبای نقاشی برای آنها بهترین هدیه است.

متولد : با آرمان تفویض
سمبل : ماهی
شعار : من باور دارم
ستاره حاکم : نپتون
عنصر وجود : آب
شخصیت : راوی
فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی
سنگ خوش یمن : زمرد
رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی
عدد خوش یمن :۷
گل محبوب : لی لی ، بنفشه
روز مبارک : پنجشنبه

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 136
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا