شیوه برگزاری بخش آموزش در ماراتن مسیه ۹۶ Reviewed by Momizat on . در سال‌های اخیر به‌منظور بالابردن امکان بهره‌گیری از فضای رقابت در ماراتن مسیه برای علاقه‌مندان مبتدی رصد آسمان شب، بخش آموزش به رده‌های برگزاری ماراتن مسیه در در سال‌های اخیر به‌منظور بالابردن امکان بهره‌گیری از فضای رقابت در ماراتن مسیه برای علاقه‌مندان مبتدی رصد آسمان شب، بخش آموزش به رده‌های برگزاری ماراتن مسیه در Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اخبار نجوم » شیوه برگزاری بخش آموزش در ماراتن مسیه ۹۶

شیوه برگزاری بخش آموزش در ماراتن مسیه ۹۶

شیوه برگزاری بخش آموزش در ماراتن مسیه 96

در سال‌های اخیر به‌منظور بالابردن امکان بهره‌گیری از فضای رقابت در ماراتن مسیه برای علاقه‌مندان مبتدی رصد آسمان شب، بخش آموزش به رده‌های برگزاری ماراتن مسیه در ایران افزوده شد.

مربیان این بخش که همه از مدرسان و نویسندگان شناخته‌شده مجله نجوم هستند، آموزش مفاهیم مرتبط با شیوه‌های رصد آسمان با چشم غیرمسلح و تلسکوپ را عهده‌دار خواهند بود.

برای استفاده بهتر از فضا و امکانات در بخش آموزشی دو کارگاه به‌طور همزمان برگزار می‌شود. کارگاه اول ویژه کسانی است که مبتدی بوده و برای اولین بار در یک شب رصدی شرکت می‌کنند. کارگاه دوم ویژه رصدگران تازه‌کاری است که با مفاهیم اولیه نجوم رصدی آشنا هستند، اما مایلند مفاهیم سطح بالاتری را به صورت عملی آموزش ببینند.

جدول زمان‌بندی برنامه بخش آموزش چهارشنبه ۲۳ اسفند در همین وبگاه منتشر خواهد شد.

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا