مالزی یکی از بهترین مقاصد توریستی شرق آسیا Reviewed by Momizat on . این روزها با سرعت گرفتن مدرنیته و مدرن شدن جوامع مختلف، صنعت توریسم نیز از رشد و پیشرفت ویژه ای برخوردار شده است، تمام انسان ها به دنبال این هستند که چند روزی ا این روزها با سرعت گرفتن مدرنیته و مدرن شدن جوامع مختلف، صنعت توریسم نیز از رشد و پیشرفت ویژه ای برخوردار شده است، تمام انسان ها به دنبال این هستند که چند روزی ا Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » دسته‌بندی نشده » مالزی یکی از بهترین مقاصد توریستی شرق آسیا

مالزی یکی از بهترین مقاصد توریستی شرق آسیا

این روزها با سرعت گرفتن مدرنیته و مدرن شدن جوامع مختلف، صنعت توریسم نیز از رشد و پیشرفت ویژه ای برخوردار شده است، تمام انسان ها به دنبال این هستند که چند روزی از محل زندگی و کار و… فاصله بگیرند و ساعاتی از عمرشان را برای خودشان باشند، تقریبا می توان گفت که همه ما بعد از کلی خستگی کاری و در ترافیک ماندن و هوای آلوده تنفس کردن خواهان این هستیم که به یک مکان خوش و آب و هوا سفر کنیم، اما این که کجا؟ سوالی است که ممکن است ذهن بسیاری از ما را درگیر خود کند، انتخاب مقاصد متفاوت برای سفر معمولا بسته به بودجه و سلیقه شما متغیر خواهد بود، در این مقاله ما سعی بر این داریم که شما را با یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جنوب شرقی آسیا آشنا کنیم.

مالزی واقع در جنوب شرقی آسیا به خاطر قرار گیری در مدار ۳۲ درجه شمالی و ۳۵ درجه شرقی دارای آب و هوایی گرم و استوایی می باشد و اقلیم آن سرتاسر با جنگل های گرمسیری استوایی پوشیده شده است، همین آب و هوای گرم و شرجی و وجود انبوه جنگل های گرمسیری خود یکی از دلایل اصلی جذابیت مالزی به شمار می رود. با این وجود کشور مالزی یکی از مدرنترین کشورهای جنوب شرقی آسیا است و علاوه بر جاذبه های طبیعی شامل جاذبه های مدرن شهری نیز می شود.

1869505

طبیعت مالزی

شهر حیرت انگیز کوالالامپور (پایتخت مالزی) یکی از مدرن ترین و زیباترین شهرهای مالزی است که جاذبه های مدرن شهری بسیار زیادی را در خود جای داده است، کوالالامپور که جزء ده شهر زیبای آسیا به شمار می رود همواره مورد توجه گردشگران بوده است و سالانه میلیون ها نفر برای دیدن این شهر روانه ی مالزی می شود. در کوالالامپور اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند برج های دوقلو پتروناس است این برج ها که به نوعی نماد کوالالامپور و مالزی هستند یکی از بلندترین آسمانخراشهای جهان نیز به شمار می روند، این برج با ارتفاعی در حدود نیم کیلومتر و جای دادن رستورانها و مراکز خریدی چون سوریا یکی از جاذبه های گردشگری مالزی به شمار می رود.

2983

برج های دوقلو پتروناس مالزی

تور مالزی آنچنان هزینه بردار نخواهد بود و شما می توانید متناسب با بودجه خود کیفیت سفرتان را تعیین کنید، می توانید به هتل های بزرگ و مجلل رفته و یا این که در مسافرخانه های کوچک و مراکز اقامت توریستی بمانید، در مالزی جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که این حق انتخاب شما را بالا می برد به طور مثال در کوالالامپور؛ برج های دوقلوی پتروناس، باغ پرندگان کوالالامپور، موز اسلامی هنر، کوه کینابالو، پارک ملی و ده ها جاذبه ی دیگر اشاره کرد.

فرهنگ متنوع مالزی به شما این امکان را می دهد تا در این کشور احساس غریبی نکنید، با یکم انگلیسی دست و پا شکسته شما می توانید به قدر کافی ارتباط بگیرید، در شهرهای مالزی هرگونه غذایی که باب میلتان باشد به راحتی می توانید پیدا کنید و از آنجایی که بیشتر مردم این کشور مسلمان هستند اکثر غذاهای حلال که مطابق با فرهنگ ما باشد یافت می شود.

حال اگر برای سفر به مالزی تشویق شده اید و مقاله ما تاثیر گذار بوده به شما پیشنهاد می کنیم که برای سفر یک آژانس مسافرتی مطمئن و باتجربه را انتخاب کنید، یکی از بهترین آژانس های مسافرتی که در زمینه ی ارائه ی تورهای آسیایی بسیار موفق می باشد آژانس مسافرتی کاروانیک است. این آژانس مسافرتی با سال ها تجربه در زمینه ی ارائه ی تورهای خارجی به ویژه تورهای آسیایی می تواند بهترین گزینه برای سفر به مالزی باشد

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا