سازمان ناسا Reviewed by Momizat on . ناسا عهده دار و مجری اکثر طرحهای دولتی ایالات متحده در زمینه فضا و علوم مربوط به آن است. طبق اساس نامه ناسا، تمام فعالیتهای این سازمان در جهت پیشرفت علم است و ا ناسا عهده دار و مجری اکثر طرحهای دولتی ایالات متحده در زمینه فضا و علوم مربوط به آن است. طبق اساس نامه ناسا، تمام فعالیتهای این سازمان در جهت پیشرفت علم است و ا Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اصطلاحات علم نجوم » سازمان ناسا

سازمان ناسا

g1ay96idrfnqu4cpjl

ناسا عهده دار و مجری اکثر طرحهای دولتی ایالات متحده در زمینه فضا و علوم مربوط به آن است. طبق اساس نامه ناسا، تمام فعالیتهای این سازمان در جهت پیشرفت علم است و این سازمان اجازه طراحی یا ساخت هیچ سلاح و یا جنگ افزاری را ندارد.

پس از آنکه شوروی سابق اقدامات فضایی خویش را آغاز نمود، دوایت آیزنهاور رییس جمهور وقت ایالات متحده با تخصیص دادن بودجه‌های کلانی در زمینه هوا و فضا فرمان تأسیس ناسا را صادر نمود.

آمریکا با داشتن بودجهٔ چندین برابر بودجهٔ شوروی، سرعت رشد سریع‌تری به پروژه های خود داد تا اینکه بالاخره با ارسال آپولو ۱۱ و فرود اولین انسان بر سطح ماه، تنها قمر زمین، آمریکاییان در مسابقه فضایی گوی سبقت را ربودند.

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • دیدگاه (1)

    • hamid

      نظریه جالب علمی خودمودرموردسیاهچاله کجابیان کنم حس میکنم استعدادم داره هدرمیره یه خاصیتی داشته باشم حداقل جالبترازاین دانشمندامیتونم نظربدم

      پاسخ

    ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا