تور کیش در هتل لوتوس Reviewed by Momizat on . اگر برای تور کیش خود هتل لوتوس را انتخاب کرده اید،هتل لوتوس کیش که همان هتل لاله قدیم است در سال 1390 و در زمینی به مساحت 5000 مترمربع بازسازی شد و در زمستان هم اگر برای تور کیش خود هتل لوتوس را انتخاب کرده اید،هتل لوتوس کیش که همان هتل لاله قدیم است در سال 1390 و در زمینی به مساحت 5000 مترمربع بازسازی شد و در زمستان هم Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » دسته‌بندی نشده » تور کیش در هتل لوتوس

تور کیش در هتل لوتوس

اگر برای تور کیش خود هتل لوتوس را انتخاب کرده اید،هتل لوتوس کیش که همان هتل لاله قدیم است در سال ۱۳۹۰ و در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع بازسازی شد و در زمستان همان سال بازگشایی شد. دکوراسیون این هتل سه طبقه با الهام از بناهای دوره هخامنشیان به بهترین نحو ممکن آراسته شده است. لابی ۱۰۰۰ مترمربعی این هتل مکانی مناسب برای نشست های دوستانه، کسب آرامش و گپ و گفت های گاه و بیگاه است.

bb64e87be7503dd0ff784fe567438b2d

هتل لوتوس مجهز به ۷۲ واحد دو تخته، سه تخته، و ۴ تخته است. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال و مبلمان هستند. رستوران بزرگ هتل لوتوس با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در خدمت میهمانان هتل می باشد. کافی شاپ هتل نیز در اکثر ساعات شبانه روز با نوشیدنی های گرم و سرد خود آماده پذیرایی از میهمانان هتل لوتوس است.

این مطلب از سایت نکست هالیدی، مرجع تور لحظه آخری  برگرفته شده است.

بدون تردید برای همه ما بسیار پیش اومده که قصد سفر کردیم ولی با دو سؤال مهم مواجه شدیم؛ سؤال اول اینکه کجا بریم و سؤال دوم اینکه چطور ارزان تر سفر کنیم !!!

در این موقع است که سریع لپ تاپ را روشن می کنیم یا با گوشیمون به اینترنت وصل میشویم و میریم سراغ سرچ کردن توی گوگل!

تور ارزان! تور دبی! آژانس مسافرتی! اطلاعات گردشگری! تور ترکیه! اطلاعات هتل! و ….!!!!

در نهایت شما می مانید و یک سری اطلاعات نصف و نیمه در مورد شهرها و کشورهای مختلف، آژانس های گردشگری متفاوت و تورهای ارزان و گرانی که نمی دونید به کدوم باید اعتماد کنید و تنوع پکیج هاشون شمارو دچار سردرگمی کرده است !! در آخر هم به این نتیجه می رسید که کاش اصلا قصد سفر نکرده بودید !!

پس بهتره تا پشیمان از سفر نشدید یک سر به سایت Nextholiday.ir یا همان “تعطلات بعدی” بزنید ! اصلا این کار را باید همان اول انجام می دادید، می دونید چرا؟ دلیلش را کاملا منطقی در زیر بخونید:

این سایت با همکاری چندین آژانس معتبر و فعال، اطلاعات بسیار کاملی از آفر تورهای مختلف را قرار می دهد که شما با یک جست وجوی ساده و مقایسه میان آن ها به راحتی می توانید مناسب ترین تور با شرایط خود و ارزان ترین قیمت انتخاب کنید. از آنجاییکه بخش بزرگی از این تورها لحظه آخری هستند، پس با تخفیفات بسیار بالا نسبت به قیمت اصلی ارائه می گردند. جالب اینجاست که این تور ها تنها محدود به شهر های داخلی نبوده بلکه سراسر دنیا را شامل می شود . در تصویر زیر برخی از آخرین تورهای اردیبهشت ماه سال ۹۴ نمایش داده شده است

سایت ” تعطیلات بعدی ” Nextholiday.ir علاوه بر معرفی بهترین تورهای داخلی و خارجی، اطلاعات جامعی نیز درخصوص جاذبه های گردشگری و هتل های تمام نقاط دنیا دارد. علاوه بر این راهنمایی های بسیار مفید و کارسازی پیش از سفر به مکان ها و شهرهای مختلف گردآوری کرده است که توصیه می شود حتی اگر قصد مسافرت از طریق تور را ندارید و یا اگر آزانس مسافرتی خود را انتخاب کرده اید، حتما به این سایت سر زده و این اطلاعات با ارزش را از دست ندهید. جالب است بدانید که اغلب این راهنمایی ها، گردآوری تجربیات سفر افراد مختلف به مناطق مورد نظر است.

راستی تا یادم نرفته، سایت Nextholiday.ir یک قسمت جالب دیگر هم در نظر گرفته که می توانید با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود، به صورت رایگان و خیلی سریع در جریان آخرین و ارزان ترین آفر تورها قرار بگیرید تا آن ها را از دست ندهید و زود تر از بقیه از آن ها مطلع شوید .

مرجع Nextholiday.ir

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا