یکی از مهندسان ناسا مدعی مشاهده موجود زنده بیگانه شد Reviewed by Momizat on . لیلاند ملوین یکی از ستاره شناسان و مهندسین ناسا است. او اخیرا اعلام کرده که موجودات فرازمینی را در فضا مشاهده کرده است. این ادعا می تواند بسیار بزرگ باشد اما به لیلاند ملوین یکی از ستاره شناسان و مهندسین ناسا است. او اخیرا اعلام کرده که موجودات فرازمینی را در فضا مشاهده کرده است. این ادعا می تواند بسیار بزرگ باشد اما به Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اخبار نجوم » یکی از مهندسان ناسا مدعی مشاهده موجود زنده بیگانه شد

یکی از مهندسان ناسا مدعی مشاهده موجود زنده بیگانه شد

یکی از مهندسان ناسا مدعی مشاهده موجود زنده بیگانه شد

لیلاند ملوین یکی از ستاره شناسان و مهندسین ناسا است. او اخیرا اعلام کرده که موجودات فرازمینی را در فضا مشاهده کرده است. این ادعا می تواند بسیار بزرگ باشد اما به یقین به مانند ادعاها و اعترافات مشابه دیگری از این دست نمی‌توان راهی برای رد و یا اثبات آن یافت.

اورگانیک و شبه بیگانه بودن توصیفی است که ملوین برای آنچه که مشاهده کرده بکار می برد. ادعای ملوین که از مهندسین با سابقه ناسا است شکارچیان بشقاب پرنده را بشدت به وجد آورده است.

ادعای مشاهده موجود زنده بیگانه توسط یکی از ستاره شناسان ناسا توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. اثبات مشاهداتی از این دست می تواند زندگی و فضای ذهنی انسانها را برای همیشه دستخوش انقلابی عظیم کند.

مشاهده موجود زنده بیگانه و پاسخ ناسا

ملوین که قبلا به عنوان یک فوتبالیست فعالیت می‌کرده، ادعا دارد که موجودی شبیه به موجودات بیگانه، کاملا اورگانیک و زنده را در محل بارگیری شاتل فضایی آتلانتیس مشاهده کرده که بر مدار زمین در گردش بوده است.

ملوین و همکارانش با مشاهده آنچه که آنها از آن به عنوان یک موجود زنده یاد می کنند بشدت هیجان زده می شوند و به سرعت دست بکار شده تا گزارش مشاهدات خود را برای ناسا ارسال نمایند. گویا موجود یاد شده دارای بدنی شفاف و منحنی بوده است.

اما پاسخ کارشناسان ناسا متفاوت بود؛ آنها اعلام کردند که در این بین هیچ چیز مرموزی رخ نداده است و آنچه که مهندس یاد شده و همکارانش مشاهده کرده اند تنها قطعه‌ای از یخ بوده که از بدنه شاتل جدا شده است و حرکات این قطعه یخ باعث ایجاد توهم مشاهده موجود بیگانه و یا موجود زنده در آنها شده است.

مشاهده موجود زنده بیگانه و کنجکاوی بی پایان بشر

فضا و آسمان همواره کنجکاوی انسان را برانگیخته است. انسان ها کمتر به این موضوع می‌اندیشند که در صورت کشف حیات فرازمینی، زندگی بر روی زمین دستخوش چه تحولاتی خواهد شد، آنها تنها در صدد ارضا کنجکاوی دیرینه خود هستند؛ اینکه آیا زندگی فرا زمینی وجود دارد یا خیر؟

این نخستین بار نیست که یک ستاره شناس و یا کارشناس خبره در زمینه مشاهده موجودات فضایی اظهار نظر می کند. ناسا همواره سعی کرده تا یک توضیح منطقی برای مشاهدات ارائه دهد و معمولا امکان مشاهده یک موجود بیگانه و یا فرازمینی را رد کرده است.

اینکه آیا ناسا از روی عمد این کار را انجام می دهد و نیز آیا اصلا زندگی فرازمینی وجود دارد یا خیر، جز اسراری هستند که همچنان بدون پاسخ باقی مانده‌اند و عطش عظیمی در انسان وجود دارد تا بتواند پاسخی برای این سوالات پیدا کند. انسان می خواهد بداند که آیا در این کیهان لایتنهای تنهاست و یا اینکه موجودات زنده دیگری در اعماق کهکشانها و در سیارات دیگر زندگی می کنند.

به هر حال گزارشاتی از این دست کم نیستند. گزارشاتی از قبیل مشاهده موجودات زنده در فضا و یا محاصره شدن توسط موجودات عجیب فضایی. برخی حتی به صراحت به اظهار این عقیده می‌پردازند که در سراسر آسمان موجوداتی متفاوت با فناوریهای پیشرفته در رفت و آمد هستند. همه موارد یاد شده ادعاهایی هستند که تا کنون نه پاسخی قانع کننده برای آنها پیدا شده و نه مدرک علمی متقتی وجود دارد که آنها را به اثبات برساند.

سوالاتی از این دست برای همیشه با انسان باقی خواهد ماند. شاید روزی برسد که انسان بتواند با ادله کافی علمی به همه آنها پاسخ دهد و از این آشفتگی ذهنی رهایی یابد.

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا