تیم المپیاد نجوم ایران در جایگاه سوم جهان ایستاد Reviewed by Momizat on . تیم نجوم و اختر فیزیک جمهوری اسلامی ایران با کسب پنج مدال موفق به تصاحب جایگاه سوم جهان در المپیاد جهانی نجوم ۲۰۱۷ تایلند شدند. به گزارش دیده بان علم ایران، دان تیم نجوم و اختر فیزیک جمهوری اسلامی ایران با کسب پنج مدال موفق به تصاحب جایگاه سوم جهان در المپیاد جهانی نجوم ۲۰۱۷ تایلند شدند. به گزارش دیده بان علم ایران، دان Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اخبار نجوم » تیم المپیاد نجوم ایران در جایگاه سوم جهان ایستاد

تیم المپیاد نجوم ایران در جایگاه سوم جهان ایستاد

تیم المپیاد نجوم ایران در جایگاه سوم جهان ایستاد

تیم نجوم و اختر فیزیک جمهوری اسلامی ایران با کسب پنج مدال موفق به تصاحب جایگاه سوم جهان در المپیاد جهانی نجوم ۲۰۱۷ تایلند شدند.

به گزارش دیده بان علم ایران، دانش‌پژوهان تیم المپیاد نجوم ایران در یازدهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک با کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز بعد از تایلند و آمریکا به مقام سوم جهان دست یافتند.

در این مسابقات که از ۲۱ تا ۳۰ آبان ماه با حضور ۴۵ کشور جهان در تایلند برگزار شد، شایان عزیزی به مدال طلا، امیرحسین ستوده فر، زهرا فرهمند و پریماه صفریان به مدال نقره و سینا بلوکی به مدال برنز دست یافتند.

 

اعضای تیم و سرپرستان تیم نجوم ایران، روز پنجشنبه دوم آذرماه امسال ساعت ۱۹:۳۵ از طریق فرودگاه امام خمینی تهران وارد کشور می‌شوند.

 

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا