رونمایی محصول جدید میتسوبیشی همزمان با کسوف روز دوشنبه! Reviewed by Momizat on . اواخر سال گذشته بود که شرکت خودروسازی میتسوبیشی با الگوبرداری از شاسی بلندهای فعلی و کانسپت خود، برندی کاملاً جدید تحت عنوان Eclipse Cross بعد از گذشت 6 سال رون اواخر سال گذشته بود که شرکت خودروسازی میتسوبیشی با الگوبرداری از شاسی بلندهای فعلی و کانسپت خود، برندی کاملاً جدید تحت عنوان Eclipse Cross بعد از گذشت 6 سال رون Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » تلسکوپ » رونمایی محصول جدید میتسوبیشی همزمان با کسوف روز دوشنبه!

رونمایی محصول جدید میتسوبیشی همزمان با کسوف روز دوشنبه!

رونمایی محصول جدید میتسوبیشی همزمان با کسوف روز دوشنبه!

اواخر سال گذشته بود که شرکت خودروسازی میتسوبیشی با الگوبرداری از شاسی بلندهای فعلی و کانسپت خود، برندی کاملاً جدید تحت عنوان Eclipse Cross بعد از گذشت ۶ سال رونمایی کرد، اما حالا کمپانی خودروسازی میتسوبیشی قصد دارد با اولین خورشید گرفتگی در آمریکای شمالی، این فرصت بازاریابی مناسب را از دست نداده و محصول خود را در ایالات متحده آمریکا رونمایی کند تا پس از آن شرایط لازم را برای عرضه این محصول به مشتریان آمریکایی خود فراهم کند.

طبق اطلاعات بدست آمده از سوی منابع خبری، گفته می‌شود که این خورشید گرفتگی در تاریخ ۲۱ اوت سال جاری اتفاق خواهد افتاد که در آن روز، کمپانی خودروسازی میتسوبیشی قصد دارد در شهر “سیلم (Salem)” واقع در ایالت «اُرگان» آمریکا، یک نمایش زنده از محصول کاملاً جدید خود یعنی اکلیپس کراس برای عرضه در بازار ایالات متحده آمریکا داشته باشد. دلیل اصلی این رویداد هم مربوط به واژه انگلیسی خورشید گرفتگی (Solar Eclipse) و شباهت آن با نام ” Eclipse Cross” می‌شود.
برای بخش مولد قدرتی این محصول به طور استاندارد دو پیشرانه ۱.۵ لیتری تزریق مستقیم بنزینی و یک پیشرانه ۲.۲ لیتری دیزلی در نظر گرفته شده است که برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی آنان از جعبه دنده اتوماتیک CVT و یا جعبه دنده شش سرعته دستی استفاده خواهد شد که نسخه ۱.۵ لیتری بنزینی آن با قدرت ۱۶۱ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر و همچنین با کمک گرفتن از یک جعبه دنده انتقال متداول CVT ، موفق به ثبت حداقل شتاب صفر تا صد ۹.۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد شد که می‌تواند برای حضور در بازار کشور هم بسیار مناسب باشد.

 

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا