اجرای طرح حمایت غذایی دولت در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش Reviewed by Momizat on . افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور، اجرای طرح حمایت غذایی دولت از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی را بر عهده گرفت. به گزارش روابط عم افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور، اجرای طرح حمایت غذایی دولت از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی را بر عهده گرفت. به گزارش روابط عم Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » دسته‌بندی نشده » اجرای طرح حمایت غذایی دولت در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

اجرای طرح حمایت غذایی دولت در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور، اجرای طرح حمایت غذایی دولت از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و خدمت رسانی مطلوب به این قشر محروم، فروشگاه زنجیره ای افق کوروش را به عنوان مجری طرح ارائه بسته حمایتِ غذایی دولت انتخاب نمود.

با توجه به پراکندگی مشمولین طرح حمایت غذایی دولت در ۴۲۱ شهر کشور و سهولت دسترسی به فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در اکثر شهرها ، از فروشگاه زنجیره ای افق کوروش برای مشارکت در اجرای این طرح ملی دعوت به همکاری شد.

 فروشگاه زنجیره ای کوروش مجری طرح حمایت غذایی

براساس توافق حاصل شده میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، مشمولان طرح بسته حمایت غذایی دولت می توانند ضمن همراه داشتن کارت‌های بانکی متصل به حساب یارانه نقدی، به فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور مراجعه و سبد غذایی خود را متناسب با احتیاجات خود تامین و دریافت کنند.

لازم به ذکر است؛ ارزش هر بسته‌ غذایی برای خانوار تک نفره در هر مرحله از توزیع بسته حمایت غذایی، سیصد هزار ریال، خانوار دو نفره ششصد هزار ریال و خانوارهای بیش از دو نفر، به ازای هر نفر اضافی یکصد هزار ریال و در هر خانوار حداکثر یک میلیون و دویست هزار ریال تعیین شده است که مشمولان طرح دریافت سبد کالا به تناسب اعتبار واریز شده به حساب خود می توانند نسبت به دریافت سبد غذایی از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور اقدام نمایند.

در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در استان های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، البرز، اصفهان، قم، فارس، مازندران، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، همدان، ایلام، گلستان، گیلان، اردبیل، مرکزی، سمنان، لرستان، خوزستان، یزد، کرمانشاه، کرمان مشغول به فعالیت می باشد.

فروشگاه زنجیره ای کوروش را بهتر بشناسیم

شرکت فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش به منظور ارایه محصولات تندگردش از طریق خرده فروشی خواروبار تاسیس گردیده است. این شرکت همواره احترام به حقوق کلیه ذی نفعان و تامین رضایت و خوشنودی آنان را در نظر داشته و نوآوری و خلاقیت برخاسته از کار تیمی را ارج می نهد. این شرکت تلاش دارد با کارکنان توانمند و با تلفیقی زیبا و کم نظیر از علم و تجربه فراتر از رقبا گام بردارد و با ایجاد فرصت های شغلی در سراسر ایران در شکوفایی وطن عزیزمان سهیم شود.

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش چابکی و سرعت عمل را مبنایی برای ایجاد مزیت رقابتی پایا و پویا می داند و استراتژی رقابتی خود را با رعایت مجدانه ی اخلاق کسب و کار بر آن استوار کرده است. حوزه فعالیت این مجموعه ارائه کالاهای تندگردش (خواروبار) با ارائه تخفیفات همیشگی بر روی تمامی کالاها نسبت به قیمت درج شده بر روی محصول است که این کالاها عمدتا جهت مصرف روزانه، هفتگی و یا ماهانه ی خانوار ایرانی تهیه می شود. کالاهای عرضه شده در این فروشگاه زنجیره ای از برندهای معتبر داخلی تأمین می شود و به مصرف کننده ارائه می گردد. مشتریان هدف در فروشگاه های همواره تخفیف کوروش کلیه خانوارهای محترم ایرانی می باشند.

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا