گشت رصدی نجوم درتخت سلیمان Reviewed by Momizat on . ماهنامه نجوم قرار است 8 و 9 تیر 96، گشت رصدی خود را به مقصد تخت سلیمان (آتشکده آذرگُشنَسب) در استان آذربایجان غربی برگزار كند. پنجشنبه 4 خرداد، ساعت 8 صبح از مح ماهنامه نجوم قرار است 8 و 9 تیر 96، گشت رصدی خود را به مقصد تخت سلیمان (آتشکده آذرگُشنَسب) در استان آذربایجان غربی برگزار كند. پنجشنبه 4 خرداد، ساعت 8 صبح از مح Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اخبار نجوم » گشت رصدی نجوم درتخت سلیمان

گشت رصدی نجوم درتخت سلیمان

گشت رصدی نجوم درتخت سلیمان

ماهنامه نجوم قرار است ۸ و ۹ تیر ۹۶، گشت رصدی خود را به مقصد تخت سلیمان (آتشکده آذرگُشنَسب) در استان آذربایجان غربی برگزار کند.

پنجشنبه ۴ خرداد، ساعت ۸ صبح از محله گیشا در تهران حرکت می‌کنیم.

جمعه ۵ خرداد، حوالی ساعت ۲۱ به تهران، محله گیشا باز می‌گردیم. نشانی دقیق محل را پس از ثبت نام به شما اطلاع خواهیم داد.

خدمات گشت مجله نجوم:

تأمین شام، صبحانه، میان‌وعده، بیمه، محل اقامت، وسیله‌ نقلیه توریستی، بازدید از تخت سلیمان و گنبدسلطانیه و ورودیه‌ها با مجله نجوم است.

متناسب با تعداد گردشگران، یک یا دو کارشناس نجوم همراه با تلسکوپ از نویسندگان مجله نجوم نیز شما را همراهی خواهد کرد.

اقامت به صورت گروهی در خانه‌های مبله خواهد بود.

بیمه مسافران از نوع بیمه کامل مسئولیت مدنی است.

توضیحات مهم:

تدارک ناهار ۲ روز رفت و برگشت و همراه داشتن نقشه آسمان شب با شماست. ناهار هر دو روز را می‌توانید همراه داشته باشید، یا در رستوران بین راه صرف کنید.

کفش مناسب برای پیاده‌روی، لباس گرم برای شب و لباس خنک برای روز، زیرانداز، کیسه خواب یا پتوی مسافرتی، چراغ قوه با نور قرمز و سایر وسایل شخصی شامل لیوان، کلاه نقاب‌دار، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب، قمقمه آب، کارت شناسایی، دفترچه بیمه، داروهای شخصی و… را همراه داشته باشید.

در صورت ابری شدن هوا، برنامه‌های آموزشی در زمینه تئوری رصد و موضوعات مختلف نجومی برگزار خواهد شد و طی برنامه هر زمان که آسمان صاف شود رصد آسمان از سر گرفته می‌شود.

در این برنامه از همراهی کودکان زیر هفت سال معذوریم.

· هزینه‌های شر کت در گشت برای عموم ۱۸۵۰۰۰ تومان و برای مشترکان مجله نجوم ۱۶۵۰۰۰ تومان است.

 ثبت نام اینترنتی:

روی لینک روبه‌رو کلیک کنید:  evand.com/events/takhtesoleyman

 ثبت نام تلفنی:

وجه ثبت‌نام را واریز کنید و سپس رسید بانکی را به همراه اطلاعات شناسنامه‌ای خود از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و شماره تماس را به  همکاران ما در مجله نجوم به شماره تماس ۷۷۲۱۲۵۲۴ و یا ۷۶۸۷۱۴۰۶ اطلاع دهید.

 ماهنامه نجوم قرار است 8 و 9 تیر 96، گشت رصدی خود را به مقصد تخت سلیمان (آتشکده آذرگُشنَسب) در استان آذربایجان غربی برگزار کند. پنجشنبه 4 خرداد، ساعت 8 صبح از محله گیشا در تهران حرکت می‌کنیم. جمعه 5 خرداد، حوالی ساعت 21 به تهران، محله گیشا باز می‌گردیم. نشانی دقیق محل را پس از ثبت نام به شما اطلاع خواهیم داد.       خدمات گشت مجله نجوم: تأمین شام، صبحانه، میان‌وعده، بیمه، محل اقامت، وسیله‌ نقلیه توریستی، بازدید از تخت سلیمان و گنبدسلطانیه و ورودیه‌ها با مجله نجوم است. متناسب با تعداد گردشگران، یک یا دو کارشناس نجوم همراه با تلسکوپ از نویسندگان مجله نجوم نیز شما را همراهی خواهد کرد. اقامت به صورت گروهی در خانه‌های مبله خواهد بود. بیمه مسافران از نوع بیمه کامل مسئولیت مدنی است.     محل اقامت در گشت رصدی تخت سلیمان مجله نجوم    توضیحات مهم: تدارک ناهار 2 روز رفت و برگشت و همراه داشتن نقشه آسمان شب با شماست. ناهار هر دو روز را می‌توانید همراه داشته باشید، یا در رستوران بین راه صرف کنید. کفش مناسب برای پیاده‌روی، لباس گرم برای شب و لباس خنک برای روز، زیرانداز، کیسه خواب یا پتوی مسافرتی، چراغ قوه با نور قرمز و سایر وسایل شخصی شامل لیوان، کلاه نقاب‌دار، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب، قمقمه آب، کارت شناسایی، دفترچه بیمه، داروهای شخصی و... را همراه داشته باشید. در صورت ابری شدن هوا، برنامه‌های آموزشی در زمینه تئوری رصد و موضوعات مختلف نجومی برگزار خواهد شد و طی برنامه هر زمان که آسمان صاف شود رصد آسمان از سر گرفته می‌شود. در این برنامه از همراهی کودکان زیر هفت سال معذوریم. · هزینه‌های شر کت در گشت برای عموم 185000 تومان و برای مشترکان مجله نجوم 165000 تومان است.    ثبت نام اینترنتی: روی لینک روبه‌رو کلیک کنید:  evand.com/events/takhtesoleyman    ثبت نام تلفنی: وجه ثبت‌نام را واریز کنید و سپس رسید بانکی را به همراه اطلاعات شناسنامه‌ای خود از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و شماره تماس را به  همکاران ما در مجله نجوم به شماره تماس 77212524 و یا 76871406 اطلاع دهید.       برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در ساعات غیراداری می‌توانید با شماره 09366741209 تماس بگیرید. ظرفیت برنامه محدود است و اولویت با مسافرانی است که زودتر ثبت نام خود را نهایی می‌کنند.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در ساعات غیراداری می‌توانید با شماره ۰۹۳۶۶۷۴۱۲۰۹ تماس بگیرید.

ظرفیت برنامه محدود است و اولویت با مسافرانی است که زودتر ثبت نام خود را نهایی می‌کنند.

 

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا