ایده های نو در بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل Reviewed by Momizat on . در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و بازسازی ساختمان ، تصمیم گیری درباره نمایش دادن برخی المان ها مانند فلز بدنه، بتن یا اسکلت ساختمان که معمولا از دید پنهان هستند، در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و بازسازی ساختمان ، تصمیم گیری درباره نمایش دادن برخی المان ها مانند فلز بدنه، بتن یا اسکلت ساختمان که معمولا از دید پنهان هستند، Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » دسته‌بندی نشده » ایده های نو در بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل

ایده های نو در بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل

rep

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و بازسازی ساختمان ، تصمیم گیری درباره نمایش دادن برخی المان ها مانند فلز بدنه، بتن یا اسکلت ساختمان که معمولا از دید پنهان هستند، شاید انتخابی هنری باشد. آیا شما حاضرید این المان ها را در معرض دید بگذارید؟

اسکلت چوبی در بازسازی و دکوراسیون داخلی.

 این مورد در بین مواردی که در این بحث مطرح می شود، معمول ترین و شناخته شده است. در معرض دید بودن چوب خام و طبیعی در هنگام بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون داخلی منزل است ، زندگی طبیعی را وارد محیط کرده، و می توان از آن اسانس زندگی واقعی را به دست آورد. تنه های درخت بلوط در اسکلت ساختمان، حس تازگی به محیط می دهد. چوب های تیره برای قاب بندی مقابل دیوارهای سفید گچی و سقف انتخابی به جا، و برای نشانه گذاری در محیطی با طراحی نقشه باز و نقشه کشی ساختمان عالی است. چوب گیلاس و چوب های سبک تر هم به عنوان جزئی از یک نمای کلی عالی هستند، از آن ها در مبلمان، پله و کفپوش استفاده کنید.

 

لوازم برقی و الکتریکی در بازسازی و دکوراسیون داخلی.

سیم کشی داخلی در هنگام بازسازی و تعمیرات ساختمان می تواند ابعاد جالب و متنوعی داشته باشد. به طور معمول سیم های برق در شکل معاصر هنری مثل یک گالری یا محل ساخت ساختمان، که رشته سیم های لامپ ها را به صورت هدفمند و خاص آویزان می کنند، نمایش داده می شوند. با کمی خلاقیت، گزینه های زیادی پیش رو خواهید داشت. به طور مثال برای روکش سیم ها می توانید از رنگ ها و جنس های بسیار متنوعی استفاده کنید. اینگونه طراحی داخلی منزل باید توسط یک برقکار متخصص و حرفه ای تایید و اجرا شود.

آجر (در محیط صنعتی).

 آجرها ظاهری خشک و خشن و سرد دارند و معمولا هنگام طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه گزینه مطلوبی نیستند. با این حال نمایش دادن آجر بنای یکی از دیوارها سزاوار امتحان کردن را دارد. غیرمعمول بودن رنگ و طرح سطح آجری با استفاده دقیق و ظریف از نورپردازی، می تواند رنگ و جلای زندگی به خود بگیرد. مثل کاری که این لامپ کم ارتفاع رومیزی در این تصویر با دیوار آجری کرده.

آجر در بازسازی و دکوراسیون داخلی.

اگر اینقدر خوش شانس هستید که در خانه خود یک دیوار آجری زیبا و قابل نمایش دارید، آن را با وسایل شفاف یا رنگی که در هر فروشگاه لوازم خانگی یافت می شوند تزئین کنید. اگر این شانس را ندارید، می توانید پنل های آجر مصنوعی نصب کنید، مزیت این پنل ها این است که می توانید طرح و رنگ مناسب با خانه خود را در طراحی داخلی منزل انتخاب کنید.

لوله در بازسازی و دکوراسیون داخلی.

با لوله می توان خلاقانه ترین طرح ها را ایجاد کرد. زمانی که من رشته مهندسی گرما را آموزش می دیدم، برای افزایش مهارتمان با لوله های مسی مجسمه های کوچک درست می کردیم. معمول ترین پرداخت گری در لوله ها استیل و مس است، البته با استفاده از رنگ، پولیش یا آبکاری می توان هر نوع پرداختی به دست آورد. دامنه وسیعی از اتصالات و بست، و تکنیک های خم کاری و بندکشی وجود دارد. این لوله ها متعلق به آب و گاز هستند، اما می توانند به عنوان تنه نگهدارنده لامپ و چراغ آویز هم استفاده شوند. اگر در هر یک از این طراحی داخل ساختمان ها، از لوله استفاده کاربردی هم بشود، آن طراحی باید توسط مهندس ساختمان یا دفتر فنی مهندسی تایید و نصب شود تا با مقررات شهرسازی در تضاد نباشد.

بتن در بازسازی و دکوراسیون داخلی.

یکی دیگر از مصالح ساختمانی که در حالت خام و ناتمام، نادیده گرفته می شود بتن است. اما در اشکالی مثل پنل های کار شده یا رویه های کابینت پولیش شده، بسیار مفید و پر کاربرد است. برای یک فرد کم خواه و قانع به حداقل، بتن گزینه ای مناسب و به جا است. نوعی عریانی در این جنس وجود دارد که خواهان مبلمان تک یا آثار هنری تنها و خلوت است. رنگ سطح بتن، حالت غیرمعمولی دارد که با دیگر لوازم و اسباب طبیعی یا غیر ایده آل هماهنگی بسیاری دارد. یک مثال عالی، شیشه کهنه شده با اسید است.

تخته سه لا در بازسازی و دکوراسیون داخلی.

مصالح تخته ای مثل تخته سه لا، به بودجه صاحب خانه کمک بزرگی می کنند. با اینکه در بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی منزل نمی توان تصمیمات اصلی را براساس بودجه تنظیم کرد، در عین حال نمی توان آن را نادیده گرفت. تخته سه لای خام بسیار گرم و جذاب است، و اگر پس از مدتی از ظاهر آن خسته شوید می توانید روی آن کارهای دکوری و تزئینی دیگری انجام بدهید. چطور می توان به این هدف رسید؟ در یک کلمه، چوب کاج. مبلمان، کابینت و قفسه ها همگی از چوب کاج باشند. وقتی درک کنید که این جنس واقعا ناتمام است، می توانید میز، صندلی، لوازم جانبی چراغ و لامپ و دیگر وسایلی که ظاهری بدلی دارند را انتخاب کنید. می توانید نرده هایی با ستون های داربستی، صندوقچه سر و ته برای میزهای کناری و چراغ های دیواری با ظاهری صنعتی استفاده کنید.

کانال دودکش یا هواکش در بازسازی و دکوراسیون داخلی .

هدف اصلی از نصب این کانال داشتن سیستم تهویه هوای مناسب است. یک کانال کشی مناسب و دقیق هوای خانه را تمیز و تازه نگه می دارد، و نقاط مرکزی خانه را بیش از نقاط دیگر تمیز می کند. درست است که قرار دادن کانال هواکش در معرض دید ظاهر جالبی دارد، اما این سبک طراحی داخلی ساختمان به نفع افراد شجاع و نترس است. این فلز سنگین و بزرگ می تواند محیط را خشک و جدی نشان بدهد، اما همچنین می تواند فضا را معاصر و کم خواهانه جلوه بدهد. در چنین فضایی که پر از مصالح ساختمانی و اسکلتی لخت و عریان است هم می توان حس گرم و صمیمی خانه بودن را تجربه کرد. هنگام نصب خروجی دودکش، به پیامدهای صوتی توجه کنید و فراموش نکنید که چند وقت یک بار نردبان گذاشته و آن بالا را گردگیری کنید. تفاوت اصلی و بزرگ بین یک انتخاب هوشمندانه و جالب در طراحی داخلی منزل و پیامد ناخوشایند یک دکوراسیون داخلی یا نقشه کشی ساختمان ضعیف و نا آگاهانه، کانال دودکش تمیز و براق است.

اسکلت فلزی (استیل) در بازسازی و دکوراسیون داخلی.

این فلز به دلیل گزینه هایی که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل پیش روی ما می گذارد، یک نعمت محسوب می شود. با آن می توانیم قوانین فیزیک را زیر پا گذاشته و راه پله های شناور، مزنینس (طبقه ای مابین همکف و طبقه اول) و امثال این ها بسازیم. اگر اسکلت ساختمانی استیل عریان بماند، حسی صنعتی در طراحی داخلی منزل ایجاد می کند. استیل هم مانند کانال دودکش، ظاهری خشک و خشن دارد و بهترین کاری که می توانید با آن انجام بدهید، استفاده از آن مثل یک ویژگی است. و باز هم فراموش نکنید که مقررات ساختمان سازی را مطالعه و رعایت کنید. اسکلت استیلی که بدنه اصلی ساختمان را تکمیل می کند، باید با مصالح ضدحریق پوشیده شود و نباید عریان بماند.

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا