زنی که مالک قانونی خورشید است Reviewed by Momizat on . خورشید میلیاردها سال است که در آسمان می درخشد و متعلق به شخص خاصی نیست ولی شخصی پیدا شده است که ادعا می کند مالک قانونی خورشید است. آنجلز دوران ۴۹ ساله که اهل ا خورشید میلیاردها سال است که در آسمان می درخشد و متعلق به شخص خاصی نیست ولی شخصی پیدا شده است که ادعا می کند مالک قانونی خورشید است. آنجلز دوران ۴۹ ساله که اهل ا Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اخبار نجوم » زنی که مالک قانونی خورشید است

زنی که مالک قانونی خورشید است

زنی که مالک قانونی خورشید است

خورشید میلیاردها سال است که در آسمان می درخشد و متعلق به شخص خاصی نیست ولی شخصی پیدا شده است که ادعا می کند مالک قانونی خورشید است. آنجلز دوران ۴۹ ساله که اهل اسپانیاست ادعا می کند که خورشید رسماً متعلق به او می باشد و یک سند اسناد رسمی هم برای این ادعا ارائه کرده است. آنجلز دوران می گوید: «من قانون را بلدم. یک توافق بین المللی می گوید که هیچ کشوری نمی تواند ادعای مالکیت یک سیاره یا ستاره را بکند ولی این قانون چیزی در مورد افراد نگفته است.»

خانم دوران که ادعا می کند قانون را می شناسد و احمق نیست و سند رسمی ای ارائه کرده است که نشان می دهد او مالک خورشید است که در مرکز منظومه ی شمسی قرار گرفته است و فاصله ی متوسط آن از زمین ۱۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار کیلومتر است. خانم دوران اکنون می خواهد قیمتی را برای استفاده از خورشید تعیین کند و ۱۰ درصد درآمد آن را به خود و مابقی را به دولت، مراکز تحقیقاتی، پایان بخشیدن به گرسنگی در جهان و … اختصاص دهد.

ماریا انجلز دوران شروع به فروش بخش هایی از خورشید در سایت ای بی نمود ولی اکانتش توسط این وبسایت بسته شد بهمین خاطر توانست مسئولان وبسایت را به دادگاه بکشاند چون این ستاره را در سال ۲۰۱۰ مالک شده بود و می خواست آن را به قیمت هر متر ۱ یورو بفروشد. این دادگاه برگزار شد و دوران توانست ۱۰ هزار یورو غرامت از ای بی بگیرد چون وبسایت از او کمیسیون گرفته بود ولی به او اجازه نداده بود که معامله اش را انجام دهد.

خانم دوران ایده ی فروش خورشید را از مردی گرفت که در سپتامبر ۲۰۱۰ در آمریکا ماه و بسیاری از سیارات منظومه شمسی را جزو مایملک خود درآورده بود.

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا