پنل اس ام اس رایگان پرند پیامک Reviewed by Momizat on . قبل از توضیحی میخواهیم با هم ببینیم اصلا به چه منظوری پرند اس ام اس طراحی شده و با برخی از اصطلاحات در دنیای ارسال اس ام اس و ارسال پیامک رایگان آشنا شویم. در پ قبل از توضیحی میخواهیم با هم ببینیم اصلا به چه منظوری پرند اس ام اس طراحی شده و با برخی از اصطلاحات در دنیای ارسال اس ام اس و ارسال پیامک رایگان آشنا شویم. در پ Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » دسته‌بندی نشده » پنل اس ام اس رایگان پرند پیامک

پنل اس ام اس رایگان پرند پیامک

logo-parand

قبل از توضیحی میخواهیم با هم ببینیم اصلا به چه منظوری پرند اس ام اس طراحی شده و با برخی از اصطلاحات در دنیای ارسال اس ام اس و ارسال پیامک رایگان آشنا شویم.

در پرند اس ام اس سامانه پیامک ایجاد کنید، ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی انجام دهید. پنل اس ام اس رایگان بگیرید و ارسال اس ام اس رایگان انجام دهید. خرید پنل اس ام اس و پنل ارسال پیامک بسیار آسان است.شما می توانید اس ام اس تبلیغاتی از طریق پنل ارسال اس ام اس و پیامک تبلیغاتی اس ام اس انبوه بفرسیتید و به کمک سامانه اس ام اس ارسال اس ام اس از طریق اینترنت انجام دهید. پیامک انبوه شما در کمترین زمان ممکن به دست مشتری خواهد رسید و اینکار ارسال sms را برای شما مقرون به صرفه و راحت میکند. ارسال اس ام اس انبوه برای رشد کسب و کار شما کمک شایانی خواهد کرد تا از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه پرند به راحتی این عمل را انجام دهید. نکته قابل توجه در پرند اس ام اس که این سایت را از بقیه متمایز میکند ارسال پیامک رایگان آن است که شما می توانید به راحتی نوشیدن یک لیوان آب پیامک رایگان از پنل sms و اس ام اس پنل خودتان ارسال اس ام اس با اینترنت را تجربه کنید.

شماره مجازی پیام کوتاه چیست؟

این شماره ها مخصوص ارسال و دریافت پیامک ها هستند و به وسیله نرم افزار و از طریق اینترنت استفاده و مدیریت میشوند.

این شماره ها در واقع فاقد سیمکارت و سند هستند.شماره های مجازی از ۵ الی ۱۴رقمی هستند و طبق تعداد ارقام قیمت های گوناگونی دارند. البته در شماره های ۸ رقمی و یا کمتر رند بودن شماره در قیمت ان تاثیر مهمی دارد. پرند اس ام اس از تمامی اپراتور ها پشتیبانی میکند و سه خط اختصاصی این سامانه ۵۰۰۰۱ و۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۴ است.

پنل اس ام اس یا سامانه سامانه پیام کوتاه چیست؟

پنل اس ام اس یا سامانه پیام کوتاه در واقع یک نرم افزار تحت وب است.با این نرم افزار میتوانید با هر تعدادی اس ام اس با عناوین مختلف مانند،ارسال اس ام اس تبلیغاتی ، مناسبتی ، مسابقه ای ، نظر سنجی و….. ارسال کنید.وقتی میگوییم یک نرم افزار تحت وب یعنی مدیریت دریافت و ارسال پیامک ها همگی توسط وبسایت مدیریت می شوند و نیازی به هیچگونه مودم GSM نیست.پرند اس ام اس هم با ایجاد تعرفه های گوناگون به شما امکان ارسال sms به صورت انبود و یا تکی را می دهد با خرید پنل های اس ام اسی خود می دهد.در واقع پنل ارسال اس ام اس یک نوع ارسال اس ام اس از طریق اینترنت است.

تعرفه های مختلف پرند اس ام اس:

پرند اس ام اس برای مشتریان و کاربران خود تعرفه های گوناگونی با قیمت مناسب ترتیب داده است.

در سامانه ارسال پیامک پرند اس ام اس پنل ها به ۴ دسته کلی تقسیم میشوند که اعم از: پنل طلایی، پنل وی آی پی، پنل رویال و پنل رایگان است.

مضنون پیامک ها خود به ۱۶ دسته کلی تقسیم میشوند که عبارت اند از: ارسال متناظر هوشمند، ارسال فلش، ارسال زماندار ،کارت ویزیت، نظر سنجی و مسابقه، ارسال از موبایل، پیامک مناسبت، کد خوان، افزودن به دفترچه تلفن از موبایل، گزارش تحویل، منشی پیامک، وب سرویس، افزونه ها، انتقال پیامک، ایمیل پیامک و فیلتر پیامک

پنل پیامک پرند اس ام اس دارای امکانات زیر است:

ارسال پیامک تکی و گروهی ، ارسال منطقه ای، ارسال محله ای، ارسال کشوری، ارسال کدپستی، ارسال دکل همراه اول براساس جنسیت و سن ، ارسال دکل BTS ایرانسل، دریافت پیامک، دفترچه تلفن ،تراکنش های مالی با قابلیت فیلتر گرفتن و خروجی اکسل، خط عمومی جهت ارسال کشوری بدون آپلود مدارک

تمامی پنلها دارای ۳ خط اختصاصی رایگان ارسال و دریافت می باشند

به مبالغ فوق ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

قیمت تعرفه پایه برای اپراتور ۵۰۰۰۱ می باشد که دارای کمترین نرخ است

هزینه پیامک های ناموفق و بلک لیست به حساب کاربران برگشت خواهد خورد

پرند پیامک با ارایه بهترین خدمات و منصفانه ترین قیمت سعی دارد تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را تضمین کند.

شکی نیست که ارسال پیام کوتاه امروزه بسیار متفاوت از گذشته است. در روزگاری نه چندان دور شما برای ارسال sms رایگان هیچ گونه امکاناتی نداشتید اما امروزه با ارسال پیامک اینترنتی و وجود سامانه پیام کوتاه رایگان و سامانه ارسال اس ام اس با کمترین هزینه می توانید تبلیغات پیامکی بفرستید. خرید سامانه پیام کوتاه و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در پرند اس ام اس با ماژول های گوناگون به راحتی در دسترس است و مشکل چندانی برای خرید پنل پیام کوتاه و سامانه پیام کوتاه وجود ندارد چون در پرند پیامک فروش پنل اس ام اس و سامانه ارسال پیامک انبوه و خرید پنل پیامک به صورت آنلاین فراهم شده است و ارسال رایگان اس ام اس در سامانه پیامک انبوه کار سختی نیست.

ایجاد نمایندگی سامانه پیام کوتاه از طریق پرند پیامک را به افرادی که به دنبال کسب و کار آسان و بی دردسر از طریق اینترنت میگردند را توصیه میکنیم. پرند اسم اس یکی از ارایه دهندگان پنل ارسال پیامک،ارسال پیامک انبوه، سامانه ارسال پیامک رایگان، نمایندگی پنل اس ام اس، فروش پنل اس ام اس با قیمت مناسب است.با پرند اس ام اس همراه شوید تا در زمان و پول خود صرفه جویی کنید.

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • دیدگاه (1)

    ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا