دومین جنبش جست‌وجوی سیارک Reviewed by Momizat on . اگر به نجات زمین از خطرات ناشی از سیارک‌ها اهمیت می‌دهید یا به رصد و کشف این اجرام توسط تصاویر ثبت شده به کمک پیشرفته‌ترین تلسکوپ‌های جهان علاقه‌مند هستید، این اگر به نجات زمین از خطرات ناشی از سیارک‌ها اهمیت می‌دهید یا به رصد و کشف این اجرام توسط تصاویر ثبت شده به کمک پیشرفته‌ترین تلسکوپ‌های جهان علاقه‌مند هستید، این Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » اخبار نجوم » دومین جنبش جست‌وجوی سیارک

دومین جنبش جست‌وجوی سیارک

دومین جنبش جست‌وجوی سیارک

اگر به نجات زمین از خطرات ناشی از سیارک‌ها اهمیت می‌دهید یا به رصد و کشف این اجرام توسط تصاویر ثبت شده به کمک پیشرفته‌ترین تلسکوپ‌های جهان علاقه‌مند هستید، این برنامه فرصت خوبی برای شما خواهد بود تا لذت شرکت در یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های نجومی را تجربه کنید. رایانه، اینترنت پرسرعت و تیمی ۳ تا ۵ نفره، تنها لوازم شرکت در این رقابت هیجان‌انگیز است.

گروه‌های شرکت‌کننده موظف خواهند بود مجموعه تصاویری را که در طول این برنامه در اختیارشان قرار داده می‌شود ظرف حداکثر ۷۲ ساعت توسط نرم افزار Astrometrica تحلیل نموده و گزارش آماده شده توسط نرم افزار را به سرپرست پروژه، آقای دکتر میلر ارسال نمایند.

گروه‌های داوطلب می توانند تا قبل از تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ از طریق صفحه ی http://airasc.vegaland.ir اقدام به ثبت‌نام نمایند و باید در نظر داشته باشند که ظرفیت محدود این برنامه اولویت را به گروه‌هایی خواهد داد که سریع‌تر اقدام نموده باشند.

 

درباره نویسنده

تعداد نوشته ها : 1543
  • تبلیغات

    با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  • ارسال یک دیدگاه

    بازگشت به بالا